ArticlesBlog

AVENGERS: ENDGAME “Thanos vs Captain America” TV Spot Trailer NEW (2019) Marvel

AVENGERS: ENDGAME “Thanos vs Captain America” TV Spot Trailer NEW (2019) Marvel


Thanos used the stones again. Let’s go get this son of a.. Oh! Watch your mouth! [Part of the journey is the end.] This is the fight of our lives. – He’s pretty good at that.
– Right? ♪ ♪ Avengers: Endgame. [Marvel Studios] We’re trying to pull off
something damn near impossible. ♪ ♪ And to not die trying would be nice. ♪ ♪ Hang on! Whooooahw! ♪ ♪ – Do you trust me?
– I do. ♪ ♪ Avengers: Endgame. [Marvel Studios] ♪ ♪ We lost, We lost, all of us. ♪soft music ♪ We lost friends… We lost family… Today we have a chance to take it all back. We will. Whatever it takes. Whatever it takes. Whatever it takes. Avengers: Endgame. ♪ ♪ If we do this, we’d be going in short-handed. Yeah, you mean, because he killed all our friends? We owe this to everyone
who is not in this room to try. ♪ ♪
[Marvel Studios] It’s not about how much we lost. ♪ ♪ It’s about how much we have left. ♪ ♪ We’re the Avengers! ♪ ♪ We gotta finish this! ♪ ♪ Do you trust me? I do. ♪ ♪ You could not live with your own failure. ♪ ♪ Where did that bring you? [Music fades] Back to me. ♪Tense instrumental music ♪ Avengers: Endgame. Do you

Comments (84)

  1. I think the final battle is at Avengers HQ.

  2. If they don't have Stan Lee's name in the ending credits, I will march up to MARVEL and scream at them

  3. 0:12
    Are those………….

    aRE THOSE LEVIATHANS?!

  4. 0:12 aw, hell naw! 🤭

  5. 7 super el cap es el mejor

  6. Who thinks the final battle will take place at the Avengers HQ ?

  7. SPOILER WARNING!!!!!!
    I saw a 5 minute leaked clip captain america & thanos go at it and cap was whoppin his butt for a good little second…btw cap wields thors old hammer!

  8. 0:12 well it’s over

  9. Cap gets the original hammar, professor hulk gets the infinity nano gauntlet, future cap vs old cap, everyone gets resurrected and tony and cap do not die

  10. Thank you Marvel for show us the best scene

  11. 0:12 Shuri: WhAt aRe ThOsE?

  12. Is the same as the filtered one D:

  13. some people move on but not us Tony stark whatever it takes black widow whatever it takes thanos: you can not live with your own failure were the avengers

  14. Looks like Thanos is pulling out all the stops isn't he? He's wanting to finish this once and for all so he can go back and enjoy the rest of his retirement.

  15. 0:06
    War machine and nebula
    Omg are they in vormir ?

  16. 0:05 that type of orange light in the sky…are they in vormir ?

  17. 0:09 poor Rocket 🙁

    Sólo pido que No muera…

  18. Who's dying in Endgame? I'm going to be really fricking sad, but Iron Man and Cap are dying. guaranteed.

  19. If we can’t prevent spoilers

    Then you will be damn sure we won’t watch them

  20. Rocket is wearing the comic outfit so cool.

  21. Imagine if cap say avebgers assemble

  22. A lo que se ve los 5 minutos filtrados si son de la película y creo que ya me hice spoiler 🙁

  23. Good to see Cap with his old shield

  24. Thanos having his new weapon and fighting with Captain America

  25. 5 days? i aint witin that long. i can watch it tomorow ^^. special from our cinema. infinity war and endgame back to back ^^

  26. ♡WOOOOOOOOOW♡

  27. Thanos looks like Johnny sins in the thumbnail

  28. NO WHY SPIDER-MAN!!!!!!!!

  29. I want captain marvel to die in the movie she's not part of the original cast

  30. Cap is worthy mjolnir cause he gets it!

  31. 0:12 There's an army…A GODDAMN ARMY!!!

  32. Is that the same pic in 0:12 as the leaked one? If so then i have that clip

  33. 3 days, 8 hours & 15 minutes, I will sitting in an electric reclining seat with an empty bladder watching what I'm guessing will be the most EPIC movie of all time!!!

  34. LOL i get to see the movie 2 days earlier HA gonna spoil it

  35. Cant wait
    I like that weapons Thanos has

  36. I didn't realise Captain Marvel screaming "woo!" while she was flying 😂

  37. I have watched every marvel film leading up to this. This better be the epic finale I’ve been waiting for btw in the uk ONLY
    2 DAYS HYPE

  38. We know our theatres
    We know our seats
    Make sure to get candy
    No bathroom breaks
    No talking
    No cell phones

    This is the last time

    Edit: pls just don't say I copied another comment this is my own

  39. No importa cuanto protagonismo le den a Tony stark, eso no cambia el hecho de que el capitán le rompió su madre

  40. 0:12 Well Well, the Sword of Thanos appears
    !!!

  41. Who else got an ad that said endgame out now, then the video started with the trailer that said 5 days to go

  42. 0:12
    Are those them giant worm things that were with the chitari!?

  43. I wonder if gamora will be resurrected, even if she died before the decimation

  44. 0:12
    dont see any stones on the Gauntlet

  45. SPOILERS!

    Thanos loses

  46. 0:12 Thanos DOESNT wear the Infinity Gauntlet

  47. WHERE'S SPIDERMAN?
    IS HE DEAD?
    ISN'T HE RESURRECTED?

  48. I am dieheart fan of iron man. If in endgame he will die, I will never ever seeing any MCU movie. Who is agree. Like

  49. spoliers cuz im korean
    ironman dies and have a daughter
    nebula dies again
    caotain america gets old
    widow dies
    Thanos dies twice

  50. Captain is worthy. Take it how u want to

  51. Never in my entire life I've seen thanos wielding a sword…..A god who can destroy a planet with a snap of his fingers is walking with a sword……👎

  52. Literally just like 5 TV spots crammed together. Why is this plagiarism allowed to be monetized?

  53. R.I.P Captain America! He’s gonna die 😭

  54. the cap uses thor hammer 😀

  55. Is this The really Finale

  56. Name of the second trailer soundtrack???

  57. Thanos has a sword beacaus he is pissed by captain marvel

  58. Captain America is OP!!

  59. Muere Ironman y natasha . pobre

  60. Foking Clickbait.

  61. This my hypothesis for the movie in short:they manage to take those who died back but only their dead bodies.then they take them and they go and burry them at steven kings pet sematary…there as we know whoever gets buried can return from the dead..but alas,they dont return back the same as they were…..

  62. I HAVE WATCHED THE MOVIE . WAS COOL . THANOS DESTROYED THE INFINITY STONES WITH THE INFINITY STONES . ANT MAN RETURNED FROM THE QUANTUM REALM . THE AVENGERS WENT IN THE PAST AND COLLECTED ALL THE INFINITY STONES AND HULK + BRUCE MIXED WEARS THE INFINITY STONES AND SNAPS ALL THE ONES KILLED BY THANOS BACK TO LIFE . THANOS FROM THE PAST COMES TO THE FUTURE AND TRY TO TAKE THE INFINITY STONES BUT DIES IN THE HAND OF I RON MAN WEARING THE INFINITY GOBLET . IRON MAN DIES . CAPTAIN AMERICA RETIRES . BLACK WIDOW WAS SACRIFICED TO GET THE SOUL STONE . SPIDER MAN IS BACK , QUIL , GAMORA , DRAX , BLACK PANTHER ,NICK FURY , WINTER SOLDIER IS BACK . THE THANOS THAT SUCCEDED DESTROYING HALF OF LIFE WAS KILLED BY THOR . THOR IS NOW FAT AND FOOL .

  63. Today is april 26

  64. Saben que thanos muere pero el thanos del futuro pelea con los avenger porque Thor mata a thanos verdadero

  65. So who's got pick on who will be the MVP of movie? If you seen it go away!!! Or be nice please. Lol I gotta wait till Sunday, plus deleting YouTube till then too, I ruin it last year, damn YouTube and comments,lol but not ENDGAME,WHATEVER IT FUCKING TAKES! #iGotCaptainAmerica #MVP

  66. Anyone else not know what to do with their life anymore after watching Endgame

  67. Mastered Ultra Instinct Goku will beat them with a finger

  68. Omae wa mou shinderu

    0:12….

  69. Hero hero marvel banyak ngambil hero dari DC..
    Apa lagi thanos hero jahat paling kuat…

    Hahaha malu marvel sama DC

  70. I'LOVE YOU 3000

  71. I’m surprised no one noticed thanos had no gauntlet when he’s pointing his spear

Comment here